vrijdag 4 november 2011

Hoe het begon

September 2011
Ik wou een leuke taart maken voor jasper zijn verjaardag, en ging dus op zoek naar taartbaksters,
die leuke originele taarten konden maken.
Ik vond het zo geweldig leuk wat ik zag, dat ik het eigenlijk zelf wou gaan proberen.

Heb het gelijk groots aangepakt, en een flinke bestelling geplaatst op een webshop voor taartartikelen.
Zodra alles binnen was, ben ik gelijk aan de slag gegaan, maar pff het was een stuk moeilijker dan ik dacht.
Maar goed na flink wat tegenslag waren mijn eerste twee taarten een feit:





Het was een hele klus, maar voor een eerste taartje was ik best tevreden.
Ik had de smaak te pakken, dus de volgende dag ben ik gelijk cupcakes gaan maken, wat ontzettend leuk om te doen, en wat was ik trots op het resultaat:

En toen was het einde zoek, ik was verslaafd, ik ging nog meer spullen bestellen en had al allemaal taartjes in mijn hoofd die ik wou maken.
Ik wou nog 1 taart oefenen voordat ik een taart ging maken voor het echie, dat werd een taart van 25 cm, met een bekend clowntje erop (ik hoop dat jullie hem herkennen:-))

Hij zag er leuk uit en was ook nog eens superlekker, jammie. Dit was niet alleen het begin van een nieuwe hobbie, maar ook het einde van mijn sonja bakker dieet.

Ik wou ook nog een keer een toef oefenen voor op een cupcake, nou dat zag er een stuk makkelijker uit dan dat het is:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten